klainegoesalltheway:

mistahawesomespace:

harrywhodee-knee:

stravaganza:

cake-tea:

anti-gravity-tits:

kelbremdusk:

glubblub:

rinlockhart:

fidgey:

2olluxii2liife:

washingtonanon:

kaiea
NOPE SO CLOSE 

jennigrt
ah

fifhru
oop…

csthrtuht
CRUD

Sam
AW YISS

meluva
THIS SOUND LIKE A NAME FROM BIONICLE

Ajsva crkryatwWell, that wonderful.

kathryn
oh sweet Lok I DID IT ALL ON MY OWN
BOOYEAAAAAAAAA

Rebecca
It’s easy if you remember the letters around the F/J, since they have that small bump on the bottom of them… And it’s easy if you remember where the long buttons are, I EVEN CAPITALIZED IT AND DELETED A LETTER I HAD PUSHED BY MISTAKE

jessica
AW YEAH

dabiu;;i

this is the problem with having l’s in your name

zafea
nope.


ravjr; rnxnd

klainegoesalltheway:

mistahawesomespace:

harrywhodee-knee:

stravaganza:

cake-tea:

anti-gravity-tits:

kelbremdusk:

glubblub:

rinlockhart:

fidgey:

2olluxii2liife:

washingtonanon:

kaiea

NOPE SO CLOSE 

jennigrt

ah

fifhru

oop…

csthrtuht

CRUD

Sam

AW YISS

meluva

THIS SOUND LIKE A NAME FROM BIONICLE

Ajsva crkryatw
Well, that wonderful.

kathryn

oh sweet Lok I DID IT ALL ON MY OWN

BOOYEAAAAAAAAA

Rebecca

It’s easy if you remember the letters around the F/J, since they have that small bump on the bottom of them… And it’s easy if you remember where the long buttons are, I EVEN CAPITALIZED IT AND DELETED A LETTER I HAD PUSHED BY MISTAKE

jessica

AW YEAH

dabiu;;i

this is the problem with having l’s in your name

zafea

nope.

ravjr; rnxnd


  1. alexpeyton13 reblogged this from rulerofthetwili and added:
    1st Alrn 2nd alec 3rd alex Fuck yes. I’m awesome.
  2. ironclark reblogged this from i8pichu and added:
    ciewqt clstk You may call me Ciewqt Clstk.
  3. omegarubae reblogged this from evil8grins8
  4. argentumangelus reblogged this from i-try-okay and added:
    JaredTo easy
  5. i-try-okay reblogged this from oreopie14 and added:
    colltuur close a fucking nough
  6. missbluewolf9 reblogged this from ali-the-traitor and added:
    Nua Mka Mua Mis Mia five trys my god
  7. georgialeah reblogged this from caption-sparklez
  8. caption-sparklez reblogged this from captainspxrkley and added:
    Meafav MrsgabMrafsn MrsgsnMrsgsn I sense a patternAnd its not my name
  9. ali-the-traitor reblogged this from captainspxrkley and added:
    ali I did it bitches.
  10. captainspxrkley reblogged this from rulerofthetwili and added:
    Farrah Ha ha i win
  11. badangel657 reblogged this from careless-carrot
  12. careless-carrot reblogged this from rulerofthetwili and added:
    VahsdgGood enough
  13. rulerofthetwili reblogged this from sassy-sparklez and added:
    najlei2nd: baikrj3rd: ailetCLOST ENOUGH
  14. lawa202 reblogged this from firedragonflame
  15. firedragonflame reblogged this from lawa202 and added:
    Gay Ok, I did it again cuz I kinda cheated and it still worked.
  16. captainsparklypantz reblogged this from sassy-sparklez and added:
    Sadie
  17. xzonetruthzx reblogged this from sassy-sparklez and added:
    Lsura
  18. doesanyonelikeolives reblogged this from sassy-sparklez and added:
    Jsdnhbd
  19. monkeybean29 reblogged this from i8pichu and added:
    Ekkie Only messed up 2 letters
  20. i8pichu reblogged this from daniel-rosenfeld and added:
    Hannah Look I didn’t mess up for once
  21. thehardcorepotatoeater reblogged this from sassy-sparklez and added:
    Sisrra….
  22. daniel-rosenfeld reblogged this from sassy-sparklez and added:
    fen hell yeah short name
  23. sassy-sparklez reblogged this from ask-the-minemasters and added:
    xgaekuwe second attempt: charkue third attempt:chdy;ot
  24. weasleytributefromdistrictfour reblogged this from predict-a-wyatt and added:
    Weasleyrruvyredronvlre the best for to the Oops predictive text
  25. cantevenfangirlright reblogged this from badassbitchfromhades and added:
    Brwnba
  26. thethetwistedone reblogged this from queenofthedandelions and added:
    jaskie fisl
  27. vandalizingthesun reblogged this from queenofthedandelions and added:
    sanua vandalixinftjdsim
  28. mr-smith-the-ducky reblogged this from mr-apple-senpai and added:
    sanni hahaha
  29. queenofthedandelions reblogged this from chewy-cat and added:
    emnuky qwueen ogfn yjr fsnfrkuibns
  30. chewy-cat reblogged this from besties-with-satan and added:
    Chewycat12 Jena Chewy-catOh my god how did I type those all correctly on an ipad keyboard
  31. besties-with-satan reblogged this from my-chemical-kaplan and added:
    tmmie
  32. tuumbrlgirl reblogged this from killer-churro and added:
    Dlisa
  33. thedumbdoodler reblogged this from kitti-feels-creative and added:
    Sachems How….just how? MY NAME IS DANIELLE!!! NOT SACHEMS